duben - květen 2007
TST10a – program letových měření: zviditelnění vlákny a olejem, instalace turbulátorů a vírových generátorů, stanovení rychlostní poláry, LP, LZ Od 20.5. LZ na PMČR v Šumperku.
 

duben 2007
Zahájení projektu VSP_C vycházejícího z TST10, zahájení projektu VSP_TS.

26.-28.3.2007
Program letových měření na HPH304S OK-0111, LP, Petr Krejčiřík, příprava MM, Richard Jensen.

25.3.2007
Zálet TST10 OK-A631 Lubora Zeleného (LZ) na letišti v Přibyslavi s novými winglety (LP). Větroň pracovně, po východočesku, nazván TST10a Phase1.
 
 
 
 


leden 2007
Zahájení prací na TST10a, běžící projekty VSP_S, VSP_L.

říjen 2006
Oficiální založení neoficiálního sdružení VSP: LP, MM, Natálie Součková, David Šimurda, KB, JR, MS /UT AV ČR, ČVUT FSI, AK Polička.

červen 2006
Tuning reprezentačního větroně Standard Cirrus, OK-7077 /CX/. Návrh úprav, výpočty LP, měření v aerodynamických tunelech LP a Milan Matějka (MM), letová měření Petr Krejčiřík. Petr Krejčiřík následně obsazuje s CX 3. místo na WGC2006 ve Vinon-sur-Verdon. Fotografie (KB).

2005
Studie TST10R a TST10X pro firmu TeST Velké Meziříčí / p. Zdeněk Teplý (LP).

2004 - 2006
Rozbor možností zlepšení výkonů větroňů v ČR (zejména řízením mezní vrstvy - turbulátory): VSB62, Std. Cirrus, ASW15 + ASW19, L13, VSO10 (LP).

2004
Dotazníková akce – hodnotící kritéria pro větroně klubové a cvičné třídy. Východiska pro aerodynamiku, LP. Spolupráce: Jan Rensa ml. (JR), Karel Beneš (KB), Hynek Mořkovský, Vít Rensa.

2003 - 2005
Studie klubového větroně B („Bedřich“), návrh nových profilů křídla a ocasních ploch (LP). Dvoumístný větroň L („Luboš“), LP, MS. Další sci-fi projekty /bez větší vazby na realitu & fyzikální zákony - motorový kluzák kachní koncepce F (“František”) apod.
 
 
 
 


2002
Konzultační činnost k aerodynamice motorizovaného kluzáku, MS, LP.

2001
Blíže neurčeného večera Lukáš Popelka (LP) a Michal Sedlák (MS) uvažují na učebně Aeroklubu Polička o motorovém letounku nazvaném "Miloš". Omluvou jejich mladické nerozvážnosti budiž fakt, že je koncipován jako vlečný pro větroně.